Eerst mogelijke bezorgmoment: Woensdag, 18 september 2019

Stuur ons een WhatsApp of SMS: 06 28 188 133 (dagelijks tussen 09u00 en 21u00)

Wij bezorgen bloemen met een glimlach!

  • Tevreden klanten

    Klanten beoordelen ons met een 9.1

  • Makkelijk & betrouwbaar
  • Winkelwagen

    Je winkelwagen is leeg...

  • Altijd 7 dagen vaasgarantie
  • Bepaal zelf de bezorgdatum
  • Goedkoopste bezorgtarief
  • Bezorging in heel Nederland
  • Uitstekende reviews van klanten

Klantenservice » Klachten & retourneren

Heb je een klacht?
Als je een klacht hebt over een geleverde of nog niet geleverde bestelling dan kun je heel eenvoudig via je Floweraccount ons op de hoogte brengen van de klacht. Omdat je via het Floweraccount de klacht indient hebben we direct alle juiste gegevens over de bestelling bij elkaar. Dit bespoedigd de klachtenafhandeling.

Het is overigens mogelijk dat wij je vragen om een foto van het boeket indien je klacht gaat over de versheid of kwaliteitspunten van boeket.

Stuur je ons liever een e-mail dan vragen wij je zo goed mogelijk de klacht te omschrijven. Wij raden tevens aan om eventueel foto's te maken van het geleverde product indien de klacht gaat over de kwaliteit van het geleverde product. Het is namelijk mogelijk dat wij hierom vragen.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Let op: stuur altijd je ordernummer mee.


Heb je al een klacht ingediend?
Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit onacceptabel vinden, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Viabloemen.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Bestelde product retourneren?
De meeste producten (boeketten, rouwbloemen en fruitmanden) op onze webshop zijn versproducten en kunnen daarom, wegens houdbaarheid, niet geretourneerd worden. Ben je ontevreden over het geleverde product dan vragen wij je om de klacht via het Floweraccount bij ons in te dienen. Het is mogelijk dat wij je vragen om een foto van het geleverde versproduct toe te sturen. Zorg er dus voor dat je deze tot je beschikking hebt.

Een niet versproduct retourneren?
Planten en wijn producten kunnen geretourneerd worden binnen 14 dagen na ontvangst van het product. De kosten voor het retourneren zijn niet voor rekening van Viabloemen.nl. Je dient deze producten onbeschadigd en goed verpakt te sturen naar de uitvoerende bloemist die het product heeft bezorgd. Het adres van de bloemist staat meestal op een sticker of kaartje die bij het product zat.


Viabloemen.nl op Social Media

Copyright © 2008 - 2019 Viabloemen.nl Alle foto’s en content zijn auteursrechtelijk beschermd